Топ 10 совети за развој на Вашиот естетски центар
Време на читање 7 минути.
Дали знаевте дека побарувачката за естетски процедури во естетските центри се зголеми за 5,4% во периодот од 2017 до 2018? Во 2018 година во светот се направени 12.659.147 неинвазивни козметички терапии, а пластичните операции биле 10.607.227. Новите технологии кои брзо се развиваат мотивираат многумина да избираат неинвазивни процедури наместо традиционалните операции.
Естетските процедури повеќе не се само за жени. Мажите бараат процедури за ласерско остранување на влакна, а во некои земји дури трошат повеќе пари од жените на козметички прилагодувања. Побарувачката за козметички процедури во центрите за убавина најверојатно ќе достигне промет од 50,5 милијарди долари до 2027г., како што е предвидено во голем број студии.
Но, кој е најдобриот начин да се постигне раст и да се стекне пазарен удел во оваа се поконкурентна индустрија? Одговорите на овие прашања ќе ги најдеш во статијата. Можеш веднаш да ги примениш во твојот естетски центар.
Размислете за проширување на вашите услуги
Важно е да се запознаеш со уредите и платформите што ги имате и ги користите за да можете максимално да го искористиш нивниот капацитет и можности. На пример, се покажа дека ласерот за еплиација има позитивен ефект врз третманот на длабоко вкоренети бактерии кои предизвикуваат акни и може да се користи дури и за лекување на некои бенигни дамки или одредени површини на крвните садови. Овој тип на ласерски уреди се исплатливи поради нивната разновидност. На овој начин, твојот естетски центар ги зголемува шансите за успех и развој преку машина која третира повеќе проблеми.
Внимателно изберете го вашиот партнер, дистрибутер на опрема
Исклучително важно е да изградиш добри односи со дистрибутер кој ќе биде сигурен партнер за твојот бизнис. Избери компанија која обезбедува добра услуга, маркетинг поддршка и сертифицирана обука за работа со опремата. Комбинацијата на сите овие фактори е важна додадена вредност што може да ги зголеми твоите бизнис можности, како и да научи вредни практики со кои ќе ги продаваш твоите естетски услуги преку информирана одлука на клиентот.
Управувајте со вашиот бренд постојано
Доследното управување со брендот е еден од најуспешните начини клиентите да ве паметат. Дејствата во оваа насока можат да придонесат зголемување на приходите во просек до 23%. Нешто едноставно како изборот на корпоративни бои може да ја зголеми видливоста за 80%. Вашето лого, фонт и бои мора да бидат претставени на ист начин насекаде (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Веб-страна) за веднаш да бидат препознаени од клиентите. Дополнително добро е да се погрижите информациите да се ажурариаат на сите канали и профили. Застарените или конфликтни информации може да ги збунат вашите клиенти или да ги обесхрабрат да купуваат. Обезбедувањето точни информации може да генерира повеќе органски посети на веб-страната. Сега голем број естетски центри се префрлија на создавање на онлајн продавници на нивните веб-страници, преку кои продаваат пакети со естетски процедури на нивните најпрометни и најлојални клиенти.
Позиционирајте се не само како експерт во индустријата, туку и како компанија која навистина се грижи за нејзините клиенти. Дозволете им подобро да ве запознаат, зборувајте отворено за да им помогнете да разберат дека можат да ви веруваат. Ова е остварливо со добра стратегија за дигитален маркетинг преку социјалните медиуми.
Како да го развиете вашиот естетски центар?
Инвестирајте во вашите вработени
Вашите вработени се повеќе од само работна сила. Тие се инвестиција на која треба да посветите посебно внимание. Вработените со добар пристап ориентиран кон клиентите можат да го развијат или уништат вашиот бизнис. Кога вработувате професионален, грижлив персонал, вашиот бизнис ќе се истакне со своите услуги. Обучувањето на вашиот персонал за повисоки вештини ќе помогне да се создаде поефикасен и рационализиран работен тек, што значи помалку време и пари за да се поправат помалите административни грешки. Маркетингот е многу важен за вашиот естетски центар. Тој носи клиенти во центарот, но нивното влегување во центарот е само половина од битката. Никој не би се вратил во естетски центар доколку не е задоволен од терапевтите. Клиентите за естетски процедури бараат близок однос со персоналот, бараат од него да биде упатен, професионален и на секој од нив лично да му пристапи. На овој начин ќе се издвоите од конкуренција.
Запознајте ги вашите клиенти
Дали знаевте дека компаниите кои собираат податоци за своите клиенти растат во просек за 30% годишно? Одвојте време да контактирате со вашите клиенти пред, за време и по постапката. Прашајте ги зошто го избрале вашиот центар пред конкуренцијата. Потоа користете ги овие информации за да привлечете други клиенти. Формуларите за регистрација на клиенти се добар начин да се соберат информации како што се Име, возраст, професија, е-маил, телефонски број, како дознале за вашиот центар за убавина и друго. Секогаш наоѓајте можност да ги прашате клиентите за повратни информации по секоја постапка. Собирањето на овие информации за клиентите ќе ви овозможи да креирате профил на вашите идеални целни клиенти што треба да ги насочите.
Совети кои можете да ги примените веднаш
Обучете ги вашите клиенти
Вашите терапевти се извор на знаење што може да ја подигне свеста на клиентите. Кога ги обучувате вашите клиенти, можете полесно да ги продавате вашите услуги. Така тие ќе донесат информирани одлуки за купување. Позиционирајте се како водечки бренд во естетиката. Користете го знаењето на вашиот персонал за да генерирате содржина за вашите маркетинг материјали, социјални мрежи и веб-страна. Со едукација на клиентите за теми што ги интересираат, можете да изградите голема репутација. Наместо агресивно да продавате услуги, настојувајте да ги решите проблемите на клиентите. Ако некој има загриженост за некоја постапка, не треба итно да ја продадете, туку советувајте го да почека. Одвојте време трпеливо да го едуцирате и тој ќе се чувствува како партнер и пријател од доверба.
Следете ги податоците и трендовите
Естетската индустрија постојано се менува. Како сопственик на естетски центар, задолжително е да сте свесни за сите промени во индустријата. Обрнете внимание на најпопуларните и најпосакуваните процедури меѓу вашите клиенти. Користете ги овие вредни информации за да креирате насочени реклами кон потенцијалните клиенти кои можеби се заинтересирани за истите процедури.
Бидете информирани за иновациите во областа
Технолошкиот напредок е континуиран во областа на естетската медицина. За да може вашата пракса да се развива и расте, треба да бидете сигурни дека сте опремени со најсовремени апарати и алатки. Бидете во тек со сите иновации и трендови во индустријата. Ова е од суштинско значење ако поседувате естетски центар или клиника. Комуницирајте со вашиот добавувач на уреди за да бидете сигурни дека ги имате најновите машини.
Користете специјализиран софтвер
Дигитализацијата има голем потенцијал во областа на естетската медицина. Посебниот софтвер може да ги рационализира вашите услуги и да организира податоци и информации. Доброто управување со CRM системот ќе ви овозможи да складирате податоци за клиентите, па дури и целата здравствена евиденција на секој од вашите пациенти. Собраните и складирани информации може одговорно да ги користите за да ја следите нивната состојба, колку биле засегнати од процедурата и каква терапија треба да се спроведе. Вклучете повратни информации и информации за задоволство на клиентите. Ова не само што ќе ви даде идеја како да допрете до нови клиенти, туку и како да работите на задржување на сегашните клиенти.
Создадете совршено место за релаксација
Клиентите не бараат место за разубавување, туку и место за “разгалување” и грижа за себе на посебен начин. Ако сакате да ги задржите, погрижете се нивните потреби да бидат исполнети. Околниот ентериер и атмосферата во естетскиот центар или клиниката мора внимателно да се подготват и прилагодат за да го направат престојот на клиентот што е можно попријатен. Ароматерапијата, соодветните природни цвеќиња, слабото осветлување, па дури и фонтаните за вода може да им помогнат на вашите клиенти да се чувствуваат опуштено. Понудете им билен чај, кафе или вино за да се чувствуваат посебно. Атмосферата создава позитивен впечаток и е способна да ги претвори клиентите во лојални клиенти. Среќните и задоволни клиенти ќе ве препорачаат на своите пријатели и семејството. Професионалните фотографии од вашиот пријатен простор ќе привлечат потенцијални посетители во вашиот центар. Инвестирајте во квалитетни фотографии бидејќи тие се важни. Можете да ги користите не само на социјални медиуми, туку и на вашата веб-страна. Развојот на таквиот центар може да изгледа застрашувачки и има навистина многу работа да се сработи, но многумина сметаат дека оваа индустрија напредува и вреди да се инвестира.