обратно към блога

3 бизнис модели за процедури за тело

Инж. Георги Панчев е специјалист за ласерска технологија и бизнис процедури за тело.  Тој е еден од најголемите познавачи на медицинските ласери во Бугарија. Тој е претприемач во областа на естетиката со повеќе од 15 години искуство. Инж. Панчев е специјалист за развој на нови производи и услуги и нивно успешно позиционирање на пазарот.  Неговите иновативни, но практични идеи се широко користени и помогнаа да се развијат десетици успешни бизниси во естетската медицина во Бугарија. Искуството на инж. Георги Панчев се базира на неговата работа на повеќе пазари низ годините. Тој моментално го равива Чешкиот пазар за иновативни производи и технологии. Решивме да направиме интервју со него на тема: Дали вреди да се инвестира во опрема за обликување на телото.

– Инж. Панчев, какви се трендовите во бизнисот со процедури за тело?

Според студиите пред пандемијата, очекуваниот годишен раст на неинвазивните процедури за обликување на телото, затегнување на кожата и третман на стрии и лузни е 7% за периодот 2017-2022 година. Околу 80% од светската популација има стрии, а кај жените над 90%. Овој годишен раст не се должи само на брзиот начин на живот, туку и на зголемената популарност на естетската медицина. Причината е желбата на луѓето да ги топат мастите побрзо отколку што е можно со спорт или диета. Ова може да се постигне само со интервенција на апаратни процедури.

 –  Зошто мислите дека е добро да се прави бизнис со третмани за тело?

Првата и најважна причина за мене е фактот дека процедурите за обликување на телото бараат серија посети во вашата ординација. Од деловна гледна точка, ова е многу подобра стратегија отколку нудење еднократни процедури. На овој принцип се засноваат сите успешни бизниси во индустријата. Повторените посети на пациентот градат доверба меѓу него и вашиот бизнис. Напорот да го задржите за да стане редовен клиент на една процедура вреди, бидејќи тогаш ќе му биде полесно да купи други процедури кај вас.

Втората причина е, што процедурите за обликување на телото даваат можност за надградба со процедури за други проблеми со кожата. Откако ќе изградите доверба со пациентите, можете да го проширите вашиот бизнис во друга област, како што е процедурата за отстранување на капилари.

Третата причина. Во следните 10 години ќе има тенденција за зголемување на употребата и потрошувачката на еко, био и органски продукти. Луѓето мислат дека се покорисни за своето тело, па затоа ги претпочитаат. Неинвазивните процедури ги активираат природните процеси на телото без интервенција на други хемикалии и производи, што уште повеќе ги привлекува луѓето. Ова е една од причините зошто тие избираат ваков тип на манипулација во борбата против телесните несовршености.

– Како да изберете со кој тип на клиенти да работите?

Препорачуваме 2 типа на луѓе да бидат ваши целни клиенти – оние кои бараат само визуелен резултат (со нормална до малку прекумерна тежина) и оние кои доживуваат физичка непријатност или се во опасност по здравјето поради нивната дебелина. Првиот тип на пациенти бара подобрување на локална акумулација на маснотии и/или целулитот, но е во добра здравствена состојба. Кај вториот тип на пациенти, состојбата на телото почнува да се влошува поради возраста или други фактори.

Како да се избере вистинската опрема?

Постојат 3 главни фактори при изборот на опрема:

  • Брендот треба да има многу сериозно маркетиншко присуство. За разлика од многу други апаратни манипулации, пациентите кои бараат третмани за тело многу често го бараат брендот или уредот.
  • Да биде од реномиран производител за да ги дадете најдобрите и најконзистентни резултати.
  • Да е од доверлив дистрибутер кој нуди соодветна поддршка, маркетинг поддршка и сертифицирана обука за работа без проблеми.

Како да понудиме третмани за тело?

Основата на понудата на процедурите за тело е добрата информираност на потенцијалниот клиент. Без информираност, секое купување на процедура е осудено на неуспех. Психологијата на клиентот е таква што ако тој не е доволно запознаен со постапката на која е подложен, како и какви резултати може да се постигне, тогаш нема слепо да се довери.

Процедурите за обликување на телото имаат помало задоволство кај клиентите. Ова се должи на релативно долгото време помеѓу почетокот и последната процедура и дејствијата што пациентот треба да ги изврши дома. Потребен е сериозен став од страна на пациентот за да се постигнат 100 процентни резултати на крајот од периодот на обликување на телото. Не заборавајте да им го покажете напредокот после секоја процедура. Ова дефинитивно го мотивира секој пациент.

Кои се бизнис модели со третмани за тело што ги знаете?

Модел 1: Висока додадена вредност на главната услуга.

Оваа стратегија вклучува голем број дополнителни “додатоци”, имено додадена вредност. Може да се изрази на неколку различни начини. Направете луксузна атмосфера, понудете му на клиентот добро кафе, вино или други пијалоци пред или по постапката. Оставете доволно време да комуницирате со него за соодветната постапка и неговото здравје. Јавете му се неколку дена по процедурата за да го прашате за неговата состојба. Не ве чини многу труд, но за клиентот овој повик значи многу. Обезбедете дополнителни производи/услуги за постапката како домашна козметика, подготовка на диета и друго бесплатно “разгалување”. Позиционирајте го вашиот бренд како премиум место каде што се бара квалитет, а не на квантитет на пациенти. Не правете компромиси со квалитетот на постапката и опремата. Направете екстремно ретки и само поединечни попусти на цените без да ги објавувате јавно. Овој тип на клиники се потпираат на влијанието врз сите сетила на клиентот. Ќе се чувствува среќен што нема да мора да дели место во чекалната со други луѓе, ќе биде поневознемирен додека се подготвува за процедурата. Луѓето имаат тенденција да плаќаат значително повеќе за да се чувствуваат добро.

Модел 2: Научен, комплексен пристап.

Тој е ориентиран кон крајниот резултат. Кога зборуваме за телесни процедури, погодно е да се користи кај пациенти со BMI (индекс на телесна маса) над 30. Со овој тип на бизнис стратегија, пациентот може да купи само комплет пакет, а не посебна процедура, поради потребата од повеќе процедури за справување со неговите проблеми.

На пример, по консултација со дерматолог или нутриционист, следува : NuEra Tight процедури + Cooltech Define процедури + третмани со инфрацрвена сауна + индивидуални тренинзи со фитнес тренер 3 пати неделно + додатоци во исхраната + кетеринг со специјална храна за сите оброци + фотографии и мерења пред секоја постапка и на крајот од курсот.

Модел: 3: „Потрошувачка“.

Целта е голем број на клиенти кои плаќаат ниска цена и добиваат медиокритетна услуга. Не го препорачувам овој модел.

Што е важно за да биде успешна бизнис стратегијата?

Пред се, за да биде успешна бизнис стратегијата треба детално да ја знаеме. Ако тоа не е случај, не можете да го развиете вашиот бизнис. Второ, треба да верувате во тоа. Во спротивно нема да биде успешно. Трето, треба да ја прилагодите на одредена средина. Последно, но не и најмалку важно – Mix and Match.

Снимки Петър Чолаков, Great Photo Art

Следваща статия

САКАШ ДА ПРОЧИТАШ ПОВЕЌЕ СТАТИИ?
Пријави се за нашиот билтен!

Пријави се